Un nord-americà mitjà posseeix quatre dispositius digitals
, entre telèfons intel · ligents , tauletes , ordinadors portàtils o de
sobretaula , consoles de videojocs , televisors d'alta definició i un etcètera
que es nodreix de novetats temporada rere temporada . A través d'aquestes
pantalles , segons es desprendre d'una investigació recent presentada per la
consultora Nielsen , cada nord-americà passa unes 60 hores setmanals consumint
continguts .
Com s'assenyala en molts altres estudis , els principals
canvis en aquesta parcel · la es deriven de la mobilitat , les eines
-especialment , smartphones i tauletes - permeten que les vendes no deixen de
incrementar-se fins a economies en crisi com l'espanyola des de finals de 2012
. Quant a la població del principal mercat del món , Estats Units , dos terços
ja tenen telèfons intel · ligents , el que els facilita l'accés a tot tipus de
material en qualsevol lloc o situació . Fins i tot si alhora estan manejant
altres aparells .
De fet , el 84 % dels propietaris de smartphones i
tauletes reconeixen que els utilitzen mentre veuen la televisió , per exemple ,
per participar en les xarxes socials i per comprar els productes o serveis
anunciats . Els analistes atribueixen igualment als mòbils el creixement dels
mitjans 2.0 i recorden que durant l'últim any l'ús d'aplicacions de xarxes
socials ha augmentat en un 37% en comparació amb l'exercici anterior .
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada